Usługi standardowe
To standardowe zadania księgowe i administracyjne. Powierzając je nam, nie musisz tworzyć w swojej firmie etatu Głównej Księgowej, a sam – możesz się skupić na swoim biznesie.
Co do nich należy?
- powadzenie książki przychodów i rozchodów;
- prowadzenie pełnej księgowości i rozliczeń podatkowych;
- weryfikacja zapisów w księgach rachunkowych oraz uzgadnianie sald kont księgowych;
- opracowywanie i aktualizowanie zasad polityki rachunkowości;
- nadzór nad prawidłowym dokumentowaniem zawieranych transakcji;
- sporządzanie sprawozdań finansowych;
- sporządzanie rejestrów, informacji i deklaracji podatkowych;
- sporządzanie sprawozdań: GUS, NBP;
- rozliczanie kosztów produkcji;
- wycena aktywów i pasywów;
- prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych;
- uzgadnianie rozrachunków;
- monitoring wierzytelności i zobowiązań oraz nadzór nad terminowym realizowaniem płatności;
- weryfikacja zawieranych umów pod kontem księgowo – podatkowym;
- udział we wdrożeniu systemu księgowego;
- współpraca z instytucjami zewnętrznymi – audytorzy, urzędy skarbowe, NBP, GUS, ZUS, agencje celne, banki.


Usługi specjalistyczne
To wszystkie te, do wykonania których musiałbyś zatrudnić specjalistę w dziedzinie finansów, HR czy dyrektora strategicznego.
Administracyjne
- założenie firmy, zawiązanie spółki, przekształcenia;
- statuty, regulaminy, uchwały, umowy;
- sprawozdania, KRS;
- ład korporacyjny.
Finansowe
- przygotowanie do badania sprawozdania przez biegłego rewidenta;
- analiza potrzeb ubezpieczeniowych i dobranie odpowiednich produktów, porównywanie ofert;
- controlling finansowy (analiza kosztów, rentowności, budowa systemu controllingu);
- biznes plany, projekcje finansowe, harmonogramy, planowanie i nadzór nad inwestycjami;
- pomoc w uzyskaniu kredytów i leasingów (kontakty z bankami, przygotowanie załączników, biznes planów, porównywanie ofert, analiza umów kredytowych);
- występowanie o interpretacje podatkowe;
- zarządzanie ryzykiem walutowym (zabezpieczenie kursów walut dla eksporterów i importerów);
- optymalizacja kosztów mediów (energia elektryczna, gaz, itd.), produkcyjnych;
- przelewy bankowe.
Zarządzanie ludźmi
- rekrutacja;
- plany wdrożenia pracowników;
- regulaminy pracy, wynagradzania;
- systemy motywacyjne;
- analiza potrzeb szkoleniowych;
- rozwój kompetencji pracowników.
Operacyjne
- nadzór nad wdrożeniem programów księgowych, magazynowych, CRM, ERP itd.;
- planowanie, harmonogramy, action plany, nadzór, podsumowanie;
- optymalizacja procesów produkcyjnych.
Strategiczne
- biznes plan w oparciu o strategię i pomysły właściciela;
- wdrożenie strategii w zespole pracowników;
- ustalenie kluczowych mierników/ KPI.
Usługi eksperckie
Jeśli potrzebujesz indywidualnego podejścia wykraczającego poza poziom specjalisty, skontaktuj się z nami! Dzięki stale aktualizowanej wiedzy i bogatemu doświadczeniu, na pewno znajdziemy odpowiedź na Twój problem z dziedziny finansów i zarządzania przedsiębiorstwem.

Szkolenia
Pod marką agile24 oferujemy szkolenia finansowe dla finansistów i niefinansistów, operacyjne i strategiczne dla organizacji i managerów. Pomożemy Ci poprowadzić Twoją firmę szlakiem rozwoju. Z pełną ofertą zapoznasz się na www.agile24.pl.
Nasze inne projekty doradcze
Masz specyficzne potrzeby z zakresu finansów i controllingu? Chętnie Ci pomożemy! Zobacz, jakie inne projekty zrealizowaliśmy ostatnio dla naszych Klientów:
- Wdrożenie gospodarki magazynowej w firmie produkcyjnej (skodowanie surowców i wyrobów, ułożenie procesów, wykorzystanie excela lub innego programu do zarządzania magazynem) – okres realizacji 3 miesiące.
- Wdrożenie controllingu kosztów w firmie produkcyjnej (wyliczenie rzeczywistego kosztu wytworzenia wyrobów dla danego klienta) – okres realizacji 3 miesiące, pierwsze dane po 3-6 miesiącach.
- Przebudowa działu księgowego w związku z odejściem głównej księgowej na emeryturę (optymalizacja pracy w dziale, wdrożenie nowego obiegu dokumentów, wsparcie nowej księgowej w obowiązkach) – okres realizacji 6 miesięcy.
- Wsparcie wdrożenia systemu księgowego Enova oraz przygotowanie zaległego sprawozdania finansowego za 10 miesięcy w związku z zaniedbaniami innego biura rachunkowego – okres realizacji 3 miesiące.
- Audyt akt osobowych, przygotowanie listy niezbędnych i brakujących dokumentów – okres realizacji 1 miesiąc.
- Integracja danych z systemu AMODIT do systemu księgowego ENOVA w celu uniknięcia podwójnego wprowadzania danych przez klienta i księgową.