Nasza oferta

Usługi standardowe

To standardowe zadania księgowe i administracyjne. Powierzając je nam, nie musisz tworzyć w swojej firmie etatu Głównej Księgowej, a sam – możesz się skupić na swoim biznesie.

Co do nich należy?

  • powadzenie książki przychodów i rozchodów;
  • prowadzenie pełnej księgowości i rozliczeń podatkowych;
  • weryfikacja zapisów w księgach rachunkowych oraz uzgadnianie sald kont księgowych;
  • opracowywanie i aktualizowanie zasad polityki rachunkowości;
  • nadzór nad prawidłowym dokumentowaniem zawieranych transakcji;
  • sporządzanie sprawozdań finansowych;
  • sporządzanie rejestrów, informacji i deklaracji podatkowych;
  • sporządzanie sprawozdań: GUS, NBP;
  • rozliczanie kosztów produkcji;
  • wycena aktywów i pasywów;
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych;
  • uzgadnianie rozrachunków;
  • monitoring wierzytelności i zobowiązań oraz nadzór nad terminowym realizowaniem płatności;
  • weryfikacja zawieranych umów pod kontem księgowo – podatkowym;
  • udział we wdrożeniu systemu księgowego;
  • współpraca z instytucjami zewnętrznymi – audytorzy, urzędy skarbowe, NBP, GUS, ZUS, agencje celne, banki.

Usługi specjalistyczne

To wszystkie te, do wykonania których musiałbyś zatrudnić specjalistę w dziedzinie finansów, HR czy dyrektora strategicznego.

Administracyjne

  • założenie firmy, zawiązanie spółki, przekształcenia;
  • statuty, regulaminy, uchwały, umowy;
  • sprawozdania, KRS;
  • ład korporacyjny.

Finansowe

  • przygotowanie do badania sprawozdania przez biegłego rewidenta;
  • analiza potrzeb ubezpieczeniowych i dobranie odpowiednich produktów, porównywanie ofert;
  • controlling finansowy (analiza kosztów, rentowności, budowa systemu controllingu);
  • biznes plany, projekcje finansowe, harmonogramy, planowanie i nadzór nad inwestycjami;
  • pomoc w uzyskaniu kredytów i leasingów (kontakty z bankami, przygotowanie załączników, biznes planów, porównywanie ofert, analiza umów kredytowych);
  • występowanie o interpretacje podatkowe;
  • zarządzanie ryzykiem walutowym (zabezpieczenie kursów walut dla eksporterów i importerów);
  • optymalizacja kosztów mediów (energia elektryczna, gaz, itd.), produkcyjnych;
  • przelewy bankowe.

Zarządzanie ludźmi

  • rekrutacja;
  • plany wdrożenia pracowników;
  • regulaminy pracy, wynagradzania;
  • systemy motywacyjne;
  • analiza potrzeb szkoleniowych;
  • rozwój kompetencji pracowników.

Operacyjne

  • nadzór nad wdrożeniem programów księgowych, magazynowych, CRM, ERP itd.;
  • planowanie, harmonogramy, action plany, nadzór, podsumowanie;
  • optymalizacja procesów produkcyjnych.

Strategiczne

  • biznes plan w oparciu o strategię i pomysły właściciela;
  • wdrożenie strategii w zespole pracowników;
  • ustalenie kluczowych mierników/ KPI.

Usługi eksperckie

Jeśli potrzebujesz indywidualnego podejścia wykraczającego poza poziom specjalisty, skontaktuj się z nami! Dzięki stale aktualizowanej wiedzy i bogatemu doświadczeniu, na pewno znajdziemy odpowiedź na Twój problem z dziedziny finansów i zarządzania przedsiębiorstwem.


Szkolenia

Pod marką agile24 oferujemy szkolenia finansowe dla finansistów i niefinansistów, operacyjne i strategiczne dla organizacji i managerów. Pomożemy Ci poprowadzić Twoją firmę szlakiem rozwoju. Z pełną ofertą zapoznasz się na www.agile24.pl.



Nasze inne projekty doradcze

Masz specyficzne potrzeby z zakresu finansów i controllingu? Chętnie Ci pomożemy! Zobacz, jakie inne projekty zrealizowaliśmy ostatnio dla naszych Klientów:

  • Wdrożenie gospodarki magazynowej w firmie produkcyjnej (skodowanie surowców i wyrobów, ułożenie procesów, wykorzystanie excela lub innego programu do zarządzania magazynem) – okres realizacji 3 miesiące.
  • Wdrożenie controllingu kosztów w firmie produkcyjnej (wyliczenie rzeczywistego kosztu wytworzenia wyrobów dla danego klienta) – okres realizacji 3 miesiące, pierwsze dane po 3-6 miesiącach.
  • Przebudowa działu księgowego w związku z odejściem głównej księgowej na emeryturę (optymalizacja pracy w dziale, wdrożenie nowego obiegu dokumentów, wsparcie nowej księgowej w obowiązkach) – okres realizacji 6 miesięcy.
  • Wsparcie wdrożenia systemu księgowego Enova oraz przygotowanie zaległego sprawozdania finansowego za 10 miesięcy w związku z zaniedbaniami innego biura rachunkowego – okres realizacji 3 miesiące.
  • Audyt akt osobowych, przygotowanie listy niezbędnych i brakujących dokumentów – okres realizacji 1 miesiąc.
  • Integracja danych z systemu AMODIT do systemu księgowego ENOVA w celu uniknięcia podwójnego wprowadzania danych przez klienta i księgową.